Ana Sayfa | Haberler | Domenicali "Yanlış Bilmiyorsam BMW Diye Bir Takım Daha Var..."

Domenicali "Yanlış Bilmiyorsam BMW Diye Bir Takım Daha Var..."

image

Ferrari Takım Patronu Stefano Domenicali, aldıkları son mağlubiyetin ardından Almanya öncesi yaptığı açıklamada 2008 şampiyonluk mücadelesinin oldukça açık bir durumda olduğunu söyledi.

Domenicali "Şaşırmadık çünkü McLaren her zaman hızlı oldu."

"Onların potansiyellerinin tamamını gösterdiği bazı zamanlar oluyor ancak biz onların gücünün farkındayız. Sezon sonuna kadar iyi bir şampiyonluk mücadelesi olacak."

"Ancak şampiyonluk mücadelesinin sadece Ferrari ve McLaren arasında olacağını düşünmüyorum. Eğer hatalı değilsem 2. sırada BMW diye bir takım ve üç lider pilotun sadece 2 puan arkasında bulunan Robert Kubica var. Sezon başında da söylemiştim, bu sene üç yönlü mücadele var."

"Her zaman olduğu gibi kazanan, aracını geliştirmeyi başaran ve en az hatayı yapan takım olacak." dedi.

Yorumlar (53 Yorum Eklendi):

erdal altundag Tarih: 17.07.2008 21:33:43
erdal altundag's avatar
99 kısı aynı anlıyor bır veya bırkac kısı baska anlıyor.eskıbır aa sozu var.delının bırı kuyuya bır tas atmıs 100 akıllı cıkarmaya calısıyor.allah askına kapatalım bu konuyu
FeRRaRi TR Tarih: 17.07.2008 20:32:52
FeRRaRi TR's avatar
Domenik ali BMW yi övmüş nasıl farklı anlam çıkardınız anlamadım
Citafettin Tarih: 17.07.2008 18:58:49
Citafettin 's avatar
Arkadaslar ceviri esnasında tam olarak çevirme olmuyor bu diller arasındaki farklılıktan kaynaklanıyor malesef burda mantıklı olan domenicali ye mclarenla ilgili sürekli soru sormuslardır o da buna dayanamayıp bakım bmw de war unutmayın o da bizim rakibimiz tarzı bi cevap vermis niye burda tartışıyorsunuz
forzaferrari Tarih: 17.07.2008 17:59:11
forzaferrari's avatar
arkadaşlar, cidden havadan nem kapıyorsunuz.az önce bu haberin orjinalini okumuştum, üzgünüm ingilizcem çok iyi değil ama anladığım kadarıyla gayet düzgün çevrilmiş bu siteye: I don't think that the title fight is just between Ferrari and McLaren," he said. "If I am not mistaken, there's a team called BMW yani sadece ferrariyle mclarenin olayı değil bide bmw diye bi takım var görmezden gelmeyin demiş adam..
Ahmet Kara Tarih: 17.07.2008 17:52:30
Ahmet Kara's avatar
Olaya at gozlugu ile bakmak ayri bir meziyet ha..
ErhanF1 Tarih: 17.07.2008 16:52:46
ErhanF1's avatar
Adam ters birşey dememiş aşağı yukarı "herkes BMWyi bu yarışın dışında görüyor ama 2. sırada BMW diye bir takım var" demiş.. Bundan o kadar uğraştım olumsuz bir anlam çıkaramadım. Ferrari veya McLaren küçük bir hata yaptığında Williams, Toyota, Renault gibi takımların arkasına düşmezler ama BMW'nin arkasında kalırlar.
gurcan hezer Tarih: 17.07.2008 15:27:50
gurcan hezer's avatar
Böyle bir yazıdan , okuduğum yorumları çıkartabilecek kadar hayal gücü geniş ve yaratıcılıkta SİNİR tanımayan arkadaşlarımı ,umutsuz bir şaşkınlıkla takip ediyorum...BMW taraftarlarının bunları yazması kendilerinin takımlarına duyduğu güvensizlğin , takımlarını koruma kisvesi altında ,yorumlarına yansımasıdır...
Ben bie mclaren taraftarı olarak BMW nin şampiyonluk mücadelesi (bu sene olmasa da) verebileceğine inancım tam..Umarım buna bu yorumları yazan arkadaşlarda benim kadar inanır....
Mc Laren Tarih: 17.07.2008 15:11:21
Mc Laren's avatar
Bazı arkadaşlar ayrıntı biliyorlar olanları muhabirin sorusunuda yazmışlar uydurmuşlar.Hep o şekilde olur zaten.
Alonso ya Hamiltona sorulan sorular normal Domi ye farklı soru soruyorlar.
Sizden kabul etmenizi beklemiyoruz kasmayın kendinizi boş yere.
bmw bmw Tarih: 17.07.2008 15:09:02
bmw bmw's avatar
"Şu ana kadar hiçbir yarışta bmw sorun yaşamayan bir mclareni yada ferrariyi geçebilmiş değil " diyen arkadaş belki mclarenla ferrrinin bmw yi geçtiği zamanlarda da BMW sorun yaşıyordu. Böyle saçma yorumlar yapmayınneticeye bakın ayrıca BMW Mclarenı birçok kez geçti sorun yaşamasınlar onlarda duran araca çarpan bir adam hamilton daha ne diyeyim. BMW POWER
Ahmet Kara Tarih: 17.07.2008 15:05:29
Ahmet Kara's avatar
Normalide bu zaten :)
bmw bmw Tarih: 17.07.2008 15:05:18
bmw bmw's avatar
Evet öyle bir takım var ve herkese gününü gösterecek.
sinan bilir Tarih: 17.07.2008 14:46:33
sinan  bilir's avatar
aynı düşünüyomuşusuz Overtaker King Montoya :D
overtaKING Tarih: 17.07.2008 14:42:37
overtaKING's avatar
Ben BMW taraftarı olarak rencide edici bişey görmedim bu demeçte, aksine muhabire dokundurmuş hafiften, hep McLaren-Ferrari diyorsun ama 2. sırada BMW var diye.
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 14:41:47
Gökhan EROĞLU's avatar
offf allahım offff.............
sinan bilir Tarih: 17.07.2008 14:39:58
sinan  bilir's avatar
valla anasayfada başlığı görür görmez haberin içeriğine kadar anladım,çünkü bu açıklamanın benzerini ilk 1-2 yarışın ardından yine yapmıştı,şimdide sürekli mclaren sorusu soran muhabirlere bi uyarı gibi olmuş bence bu cevap.mesela "mclaren son 2 yarıştır çok güçlü ne düşünüyosunuz" sorusunun cevabı gibi...."BMW diye bi takımda var onuda hesaba katın gibi..ayrıca nasıl domenicalinin dediklerinden bunu çıkardınız şaşırdım gerçekten.
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 14:25:35
Gökhan EROĞLU's avatar
hemde en koyusundan
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 14:21:41
burak karahanlı's avatar
gökhan varya yazdıklarından bmw taraftarı oldugunu sandım::)ınan hıc bellı olmuor ferrari taraftarı oldugun:)
Şener SALİH Tarih: 17.07.2008 14:20:17
Şener  SALİH's avatar
Yazılarımızda isim vererek eleştiri veya yerme yaparsak belirttiğimiz isimlere cevap hakkı doğar ve onlarda bu cevap haklarını kullandıklarında bu sayfalarda karşılıklı atışmadan başka birşeylere yer kalmaz ;
Şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 14:20:01
Gökhan EROĞLU's avatar
ben ferrari ve kimi taraftarıyım bugüne kadar bi yanlışını görmedim ama :):)
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 14:18:09
burak karahanlı's avatar
ne yaptı size ferrari yada domicinali.can düşmanınız mı:)canınıza mı kast etti.aa:)
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 14:13:42
Gökhan EROĞLU's avatar
:)
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 14:12:39
Gökhan EROĞLU's avatar
pes etmeden yazacamm
söylediklerine bende katılıyorum bişey demiyorum sertuğ (kaçıncı oldu bunu dediğim yavv) :) "bmw diye bir takım var" ne demek bmw var de
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 14:12:18
burak karahanlı's avatar
aynen öyle altundag asagıda bende senın gıbı gunluk hayatta kullanabıldıgımızı belırttım.yanı kelımelerın sadece sozluk anlamı yoktur.terim anlamları yan anlamları mecaz anlamlarıda vardır.olayı genıs dusunmek gerek.
aegschumi Tarih: 17.07.2008 14:11:44
aegschumi 's avatar
arkadaş "bmw diye bir takım daha var" cümlesine takmış ama heralde domenicalinin çıkıp türkçe açıklama yaptığını düşünüyor, dilden dile çeviride kbu tür şeyler olur. bu bir deyimdir. yanlış bilmiyorsam ... da var şeklinde, Siz bunu yanlış bilmiyorsam BMW de mücadelenin içinde şeklinde çevirebilirsiniz. Ama çeviren arkadaş bu deyimi kullanmayı uygun görmüş ve bence doğru anlamı ifade etmek için iyi yapmış ama siz bunu yanlış anlıyorsanız yapacak birşey yok
erdal altundag Tarih: 17.07.2008 14:10:44
erdal altundag's avatar
ya burada hıc bır art nıyet veya farklı bır amac gormedım.cumlenın en basından sonuna kadar okuyunca adam bmw yı yermek bır kenara mc laren ve kendıylerıyle aynı kefeye koyarak mucadele 3 yonlu demeye getırıyor.oradan bmw dıye bır kelımeyı cımbızla cekersenız anlamak ıstedıgınızı anlıyabılırsınız tabi.gunluk hayattada buna benzer konusmaları bızle3rde yaparız.bır cesıt nazıre gonderme ıma vs.ne ferarıcı neden bmw cı degılım.ancak adam hıc bır saygısızlık yapmamıs bence.
Abdullah Çelik Tarih: 17.07.2008 14:10:26
Abdullah Çelik's avatar
arkadaşlar siyaseti karıştırmadan devam edersek iyi olur. haberde bir yanlışlık yoktu ve gayet açıktır. şüphesi olanlara da diyecek bir şeyim yok artık.
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 14:10:21
burak karahanlı's avatar
bu arada yazılarımızda hıc bır hakaret saldırma yokken asagıda arkadasımızn ayzdıgı yazıda hakaret ıcerın sozcuk varken bızımkılerının kaldırılması komık.sertug arkadasıma ve az once yorum yazan ahmete katılıyorum.bunuda sılmeyın lutfen
ogun savaş Tarih: 17.07.2008 14:04:33
ogun savaş's avatar
İstikrar göstererek şampiyonada Bmw nin durumu belli gerçekten :D 2003 de Kimi nin son yarışa kdr Şampiyonluk şansını göstermesi gibi bşey :D
Sertuğ Ünal Tarih: 17.07.2008 14:02:57
Sertuğ Ünal's avatar
Arkadaşlar siz haberi okuduğunuzdan emin misiniz? BMW alehinde kötü bir demeç vermemiş ki "ayıp oluyor, tam bir saygısızlık" gibi açıklamalar saçmalık olmuş. Nasıl bu anlamları çıkardınız anlamadım. Biraz sizin fesatlığınızdan kaynaklanıyor bunlar. Domenicali'nin demek istediği herkes şampiyonluk için Ferrari ve McLaren'in adından bahsediyor ama unuttuğunuz birşey var BMW Sauber ve onlar şu anda takımlar klasmanında ikinci sıradalar ve gözardı edilmemelidirler. Kendisi de zaten haberin içinde açıklamasını yapmış : "Ancak şampiyonluk mücadelesinin sadece Ferrari ve McLaren arasında olacağını düşünmüyorum. Eğer hatalı değilsem 2. sırada BMW diye bir takım ve üç lider pilotun sadece 2 puan arkasında bulunan Robert Kubica var. Sezon başında da söylemiştim, bu sene üç yönlü mücadele var."

Herkes görmezden geliyor ama onlar şu anda ikinci sıradalar. Burada 'BMW diye bir takım' var derken ironi yapmış. Diğerleri tarafından görmezden gelinmesine bir gönderme yapmış hepsi bu. Kimseyi aşaladığı ya da küçük gördüğü yok.
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:59:17
Gökhan EROĞLU's avatar
evet çevirende sorun yoktur bende sanmıyorum yani o sözde bi amaç var açıkca belli
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:50:34
Gökhan EROĞLU's avatar
olaya her açıdan bakıyorum verdiğin türkçe dersi umarım bilmeyenlere birşeyler öğretmiştir.
kimii_ecem Tarih: 17.07.2008 13:49:56
kimii_ecem 's avatar
"Her zaman olduğu gibi kazanan, aracını geliştirmeyi başaran ve en az hatayı yapan takım olacak."


çok doğru bi söz..:)
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:48:10
Gökhan EROĞLU's avatar
tamam burak arkadaşım orayı anladım bişey demiyorum "bmw diye bi takım" beni böyle düşünmeye iten
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 13:46:43
burak karahanlı's avatar
olaya dar acıdan bakarsan soyledıgı sozcugu kelıme anlamıyla degerlendırırsen senın dedıgın gıbı olur.ancak yan anlamları mecaz ve terım anlamlarıda vardır kelımelerın.hanı derız ya bagzen bu kadar emın olma bırde amhetı dusun onuda hesaba kat gibi.yanlıs hatırlamıyorsamı hatırlatmak ıcın habercılere roportajı yapana f1 dunyasına hatırlatmıs.cunku ona muhabırden bole bı soru gelmıs demekkı.oda sureklı mclaren ferrari rekabetı deıl bmwde var onları neden konusmuyorsunuz gıbı muhabire hatırlatmıs bunu.
Mc Laren Tarih: 17.07.2008 13:45:22
Mc Laren's avatar
domenicali her zamna bu şekilde yorum yapmıyor mu?
şaşırmadım
overtaKING Tarih: 17.07.2008 13:42:29
overtaKING's avatar
Bir karmaşa söz konusu galiba, yanlış anlamalar açıklığa kavuşur umarım.
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 13:42:16
burak karahanlı's avatar
yani bir tek sen saygısızlık olarak anladın bunu.surdakı herkes senden farklı anlamıs.ozaman bı dusun bu durumu gokhan
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 13:41:27
burak karahanlı's avatar
gökhan arkadasım yazımı okursan anlarsın.neresidne saygısızlık var yahu guzel kardeşim.yanı bız sadece mclaren ile deil ayrıca bmw ilede cekısıyoruz dıor.bmwninde yarısta oldugunu soluyor.türkçe konusuyorum dimi
overtaKING Tarih: 17.07.2008 13:36:14
overtaKING's avatar
Ne saygısızlığı, ne yanlış anlaması, Domenicaliye bişey diyen mi var? BMW diğerleri sorun yaşamadan hiç kendi gücüyle geçmedi mi yani, asıl bu saygısızlık.
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:36:03
Gökhan EROĞLU's avatar
sana değil burak a
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:35:37
Gökhan EROĞLU's avatar
tamam üç takım var şampiyonluk çekişmesinde demiş buna diyeceğim bişey yok
Abdullah Çelik Tarih: 17.07.2008 13:35:36
Abdullah Çelik's avatar
gökhan o yorumun bana mı acaba "okumadan yazma"?
Şener SALİH Tarih: 17.07.2008 13:34:25
Şener  SALİH's avatar
Yanlış değilsem kelimesi burada basının mclaren ferrari mücadelesini sorması sebebiyle basına karşı bir yerme ifadesi gibime geliyor onun için domenicali kötü dememiş basına haddini bildirmiş bence
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:34:08
Gökhan EROĞLU's avatar
arkadaşım yukardaki yazıyı okumadan yorum yazma...
bmw diye bir takım var demiş
bunu diyen ferrari nin patronu
mantıklı düşün resmen saygısızlık
asıl sen nasıl bunu çıkaramadın ben anlamadım...
Abdullah Çelik Tarih: 17.07.2008 13:32:45
Abdullah Çelik's avatar
bence de bu haberin ya da açıklamaların neresinde saygısızlık var ki? küçük görmemiş aksine mücadelenin içinde olduğunu unutmayın demiş..
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 13:32:31
burak karahanlı's avatar
az hata yapan istikrarlı olan kazanır gibi bişey.yanı sureklı ferrari mclaren savası cekısmesı varmıs gıbı gundeme gelmesınden ve ona sureklı sorulmasından rahatsız olup bmwninde yarısta oldugunu belirtmiş olabilir.ne var bunda nesi saygısızlık.koskoca ferrari patronunu düşünemiyor mu neyin saygısızca oldugunu
burak karahanlı Tarih: 17.07.2008 13:30:40
burak karahanlı's avatar
yani bmwye karşı kötü konuşmamış ki.tersine onlarda yarışta demiş onlarıdna gücçlü oldugunu başa baş mucadele oldgunu solemıs.kimsenin kimse ile alıp veremediği yok.burdan bunu nasıl çıkarttın anlamadım.bir demeç bu kadar ters algılanır.perfonmans olarak bmw3.takım olasada kagıt ustunde 2.gorunuyor demıs
Çetin Küpücü Tarih: 17.07.2008 13:29:14
Çetin Küpücü's avatar
Tam bir saygısızlık.
overtaKING Tarih: 17.07.2008 13:25:15
overtaKING's avatar
Bu sorunlara pilotların yaptığı hatalar dahil mi? Avrupaya gelmeden önce BMW 2. hızlı takımdı, Avrupaya geldikten sonra 3. hızlı takım oldu, Avustralyada kaçan polü, Bahreynde kazanılan polü unutmamak lazım. BMW 7 kez podyuma çıktı, hepsinde birileri sorun mu yaşadı? Pilot hatalarını sorundan kabul etmediğimi de söyleyeyim, layıkıyla sürselermiş. Ferrari ve McLaren pilotları bu performansla devam ederse BMW sonuna kadar gider bence :)
Gökhan EROĞLU Tarih: 17.07.2008 13:17:03
Gökhan EROĞLU's avatar
bu nasıl bir demeç yaa..
domenicali sen ferrari patronusun bmw ye karşı böyle konuşman yanlışş
ne alıp veremediğin var
ayıp oluyoo
Ertan Akkaş Tarih: 17.07.2008 13:08:49
Ertan Akkaş's avatar
''en az hatayı yapan takım olacak''


Kızım sana söylüyom gelinim sen anla hesabı :D
Fuad Kaya Tarih: 17.07.2008 13:08:28
Fuad Kaya's avatar
şu ana kadar hiç bir yarışta bmw sorun yaşamayan br mclareni ya da ferrariyi geçebilmiş değil..işlerini iyi yapıyorlar,kazandıkları yarış da şans değildi bence,tamam en hızlısı değillerdi yarışın,ama sorun yaşayan takımların hemen dibinde fırsat beklemek şans işi değil.Fakat, bmw nin şampiyonluk mücadelesi için tehdit olabileceğini düşünmüyorum..
Abdullah Çelik Tarih: 17.07.2008 12:50:24
Abdullah Çelik's avatar
yok domenicali haklısın :)
Sisteme Giriş
  • email Arkadaşına gönder
  • print Çıktı al
  • Plain text Sadece Yazı
Bu haber için oy ver
0
OY SAYISI: 0
Powered by Vivvo CMS v4.0