Ana Sayfa | Haberler | Santander ve Alonso Ferrari'ye Geçişe Hazırlanıyor!

Santander ve Alonso Ferrari'ye Geçişe Hazırlanıyor!

image

Son çıkan haberlere göre Mclaren'in başlıca sponsorlarından olan İspanyol Banka Şirketi Santander 2009 ve sonrası için Alonso'yu Ferrari'de desteklemek istiyor.

Sport Bild'in haberine göre sponsorluk ödemesi yıllık 25 milyon Avro'ya yakın olacak ve anlaşmada Fernando alonso'nun takım adına yarışması şartı olacak.

Santander geçtiğimiz sene Fernando Alonso ile birlikte Mclaren Mercedes ile ortaklığa başlamıştı.

Çıkan haberler artık Santander'in de takım ile yollarını ayırmak istediği yönünde.

Sport Bild'in haberine göre anlaşma sağlanması halinde firmanın logoları pilotların tulumlarında, aracın ön ve arka kanatlarında yer alacak.

Alonso Silverstone'da yaptığı açıklamada eylül ayının sonlarında karar vereceğini belirtmişti. İlginç bir şekilde Ferrari takımı da genel olarak pilot dizilimini Eylül ayında yapılan Monza'da açıklıyor ancak Ferrari'nin her iki pilotu ile de anlaşması devam ediyor.

AS gazetesi Felipe Massa'nın geçtiğimiz hafta sonu gösterdii kötü performansının ardından Fernando alonso'nun takım arkadaşının Kimi Raikkonen olabileceğini iddia etti.

Ferrari Test pilotu Mark Gene "Spekülasyonlar doğru mu bilmiyorum ancak Kimi-Alonso ya da Alonso-Massa ikilisi arasında sorun olacağını sanmıyorum." dedi.

Yorumlar (96 Yorum Eklendi):

Attila Han Tarih: 11.07.2008 11:47:10
Attila Han's avatar
2010 da alonso ferrariye geçer, massa-alonso ikilisi olur, kimiye ne olur bilmem :)hiç sözleşme bozmadım şimdiye kadar dedi kimi, bu söz ilginç geldi bana zaten niye bozasınki öle bir durummu var ne alaka.kimi bişeylerin kokusunu almış büyük ihtimal. belkide olmaz sadece tahmin.
tahsin emre efe Tarih: 11.07.2008 09:10:43
tahsin emre  efe's avatar
arkadaşlar yapmayın allah aşkına hugo boss mclaren'den ayrılırmı hugo boss mclaren'e nerdeyse kurulduğundan beri sponsor.alonso yüzünden mclaren'den ayrılmaz. santander alonso var diye mclaren'e sponsor oldu. sene sonunda bence ayrılır alonso hangi takıma giderse o takıma gider.
Sinan Şahin Tarih: 10.07.2008 21:52:32
Sinan Şahin's avatar
Kimi-Alonso aynı takımda olsalar mükemmel bir şey olur.
alonso_ Tarih: 10.07.2008 20:48:29
alonso_'s avatar
ewet yanlış hatırlıyorum. microsoft bill gates in değilmi ya. saçma oldu tabi pardon.tam olarak şöyleydi. mc laren in yan kuruluşuyla microsoft geliştirmişti ecu sistemini.
alonso_ Tarih: 10.07.2008 20:38:17
alonso_'s avatar
yüz olarak alonso yu seçtiği doğruymuş. şener söyledilerine katılıyorum. yanlız bi haberde microsoft un mc laren in olduğunu okumuştum. bu durumda takım kendi reklamını yapmş olur. ama tabi yanlış hatırlıyo olabilirim.
Şener SALİH Tarih: 10.07.2008 20:32:18
Şener  SALİH's avatar
Hugo Boss olayında firma Mclarenden sponsorluğunu çekmemiş bireysellik olarak Reebok ın Hamiltona sponsorluğu gibi Alonsoya sponsorluk yapıyor ;
Abdullah kardeşim yazmış sponsorların gitmesini takımlar hoş karşılamıyor evet çok doğru arkanız ne kadar sağlam olursa olsun geliriniz olmadan işiniz zor eee ne demişler ''hazıra dağlar dayanmaz'' ;
Sponsorlar konusunda Mclaren biraz şanslıdır Marlboro örneğindeki gibi firma Ferrariye sponsor olduktan sonra avrupadaki markası West i Mclarene vermişti hakeza Shell olayıda aynı misal Shell gitti yerine Exxonmobil geldi üstelik Mercedesle beraber buradada şöyle olabilir Santander gidip yerine Mercedesin finans kolu Daimler Bank gelebilir fakat bu takımı tek yönlülüğe doğru götürebilir benim aklımdan esas geçen SECU yu ortak olarak yaptığı Microsoft ,o gelirse Mclaren açısından çok hoş olur
alonso_ Tarih: 10.07.2008 20:16:31
alonso_'s avatar
huge boss olayında ben okuduğumu söyledi. şirketin yüz olarak ewis yerine alonso yu tercih edebileceğini falan yazıyodu. ama inanın kaynağını hatırlamıyorum. yabancı bi sitede olabilir. neyse benim bu konuda bildiğim tek bi gerçek varki oda böle güçlü sponsor desdeklerinin takımlar için çok önemli olduğudur. böyle sponsıorların yeri kolay kolay dolmaz.
Mc Laren Tarih: 10.07.2008 20:15:12
Mc Laren's avatar
Neyin kavgasını yapıyorsunuz anlamıyorum.McLaren kazancını pilotların getirdiği sponsorlarla sağlamıyor.F1 de sponsorların katkısı çoktur ama McLarenden bahsediyorsak bu kadar zamandır F1 içindeler ve sponsor sıkıntısı çektiğini görmedim.
Alonso gerçeğine gelince McLaren den önce her takıma gidebilirdi.Ama artık Ferrari ve BMW zor.Giderse de yenilmez olmaz.Bazılarını inandıramayacağımız için giderde gerçeği izleyip görürüz.
McLaren-Mercedes Tarih: 10.07.2008 20:10:57
McLaren-Mercedes 's avatar
ferrarinin doğru düzgün 2 tane sponsoru var o yüzden o kadar da önemli değil ama tabikide sponsora ek gelir demek McLarendede bolca var sponsor :D Hugo BOSS McLarene piste çıktığından beri nerdeyse sponsordur en son gidicek sponsorlardan biridir Hugo Boss Santander kendi kaybeder giderse yiyorsa gitsinde göriim :D
Abdullah Çelik Tarih: 10.07.2008 20:03:08
Abdullah Çelik's avatar
siz ne kadar bir sponsor gitsin nasıl olsa yenisi gelir desenizde her zaman öyle olmuyor. bence sponsor kaybını takımlar bu kadar kolay karşılamıyorlar :)
alonso_ Tarih: 10.07.2008 19:59:18
alonso_'s avatar
ama ben okudum bi yerlerde.doğrudur veya değidir bilemem.neyse senin bu konudan pek anladığın yok anlaşılan o yüzden uzatmıyıcam.
yusuf emir efe Tarih: 10.07.2008 19:51:49
yusuf emir  efe's avatar
hugo boss alonsonun sponsoru değil ki kaç seneden beri mclarenin sponsoru ben öyle bir şey duymadım gidecek diye. ya neresi çok büyük bir kayıp yaa mclaren 100 milyon ceza ödedi geçen sene ama vodafone gitse büyük kayıp olur . alonso gitti onunla gelen sponsorlarda gitsede rahatlasak geldiler ortalığı karıştırdılar böyle pilota ve getirdiği sponsora da ihtiyacı yok mclaren takımının
alonso_ Tarih: 10.07.2008 19:40:35
alonso_'s avatar
koşuyolar zaten. huge boss da gidiciymiş. artık mc laren ağlarmı ağıtmı yakar onların problemi. ayrıca mc laren tabikide batmaz ama neresinden bakarsan bak bu büyük bir kayıptır.
yusuf emir efe Tarih: 10.07.2008 19:34:35
yusuf emir  efe's avatar
mclaren takımının ne alonso ya nede onun sponsorlarına ihtiyacı var isteyen çeker gider 40 yıllık takım alonso ve sponsorları gitti diye yas tutup ağlayacak değil santander gider ondan çok daha iyisi gelir. mclaren takımının ekonomik sorunu yok ki arkasında mercedes gibi bir dev var. MM adlı sponsor gitti santander de gitsin alonsonun peşinden koşsunlar:D
purple Tarih: 10.07.2008 19:29:59
purple's avatar
bu adam eninde sonunda gelecek ferrrai'ye ister 2009 ister 2010 başka yolu yok.
alonso_ Tarih: 10.07.2008 19:20:34
alonso_'s avatar
f1 de sponsorluk anlaşmalarının ne kadar önemli olduğunu çoğu f1 sever bilir. zaten alonso nun ayrılmasından dolayı mc laren i bırakan ilk sponsorda değil. yani mc laren in zararı büyük olur. neyse bu arada foto çok güzel olmuş habere
yusuf emir efe Tarih: 10.07.2008 17:52:51
yusuf emir  efe's avatar
santander nereye isterse gitsin mclaren takımı ona muhtaç değil. santander gider ondan daha iyisi gelir mclarene. mclaren takımı 25 milton euro ile sarsılacak takım değil geçen sene 100 milyon dolar ödedik o bile sarsmadı mclareni bu santanderin gidişimi sarsacak. nereye isterse gitsin kimseyi zorla tutmuyorlar mclaren takımında
ulaş bilir Tarih: 10.07.2008 15:45:15
ulaş bilir's avatar
eee işte alonso farkı hangi sponsor bir pilota bağlı olarak 25 avro para verirki o bir şampıon pilot kimiyle ona saygım sonsuz ve sneyede ferraride ozman ben görerim bazılarını
sümeyye yavaş Tarih: 10.07.2008 15:28:10
sümeyye yavaş's avatar
bence alonso nun ferrariye gelmesi imkansız...!!!!!
ÇİĞDEM KADAKOĞLU Tarih: 10.07.2008 14:34:12
ÇİĞDEM  KADAKOĞLU's avatar
bir tutturmuşlar alonso ferrari ye gececek mi diye nereye geciyor ya ferrari öylelerini almaz.eminim ki alonso şimdi ferrari ye gecmek istiyordur sonra ayrılacağı zamanda ferrari hakkında konuşmaya başlar.Kimi de gitmiyor Massa da bilerek böyle haber yapıyorlar.
pınar başpınar Tarih: 10.07.2008 10:23:27
pınar başpınar's avatar
vega nitro kardeş herşey bizim için yapıldı ellerinden ne gelen varsa yaptılar ilk olarak kütle amastisörlerimizi yasakladılar daha sonra ise michelin lastiklerine daha sonra alonso gitti derken durum ortada kardeş
Mc Laren Tarih: 10.07.2008 09:24:37
Mc Laren's avatar
Santander in Ferrariye büyük sponsor olacağını sanmıyorum.Aynı dinden değiller.
vega_nitro Tarih: 10.07.2008 07:12:11
vega_nitro's avatar
Ama pınar "tek lastik muhabbeti" sadece F1de olmadı. Aynı sezon içinde WRCDE BfGoodrich tek lastik tedarikçisi oldu.

FIA'nın genel politikası bu. Bir takımın önüne set çekmek için bilerek yapılmış bir şey değil. Renault bu olaydan zarar görmüştür doğru ama FIA bunu zarar vermek için yapmıştır bu yanlış...
Şener SALİH Tarih: 10.07.2008 00:47:53
Şener  SALİH's avatar
Santander muhabbeti Vodafone olayına bir misilleme gibime geliyor
pınar başpınar Tarih: 10.07.2008 00:04:53
pınar başpınar's avatar
arkadaşlar michelinler i zaten renaultlar için kaldırdılar her zaman her yerede renaultun önüne bişey attılar sonundada halimiz ortada arkadaşlar ayrıca lemis 2006 da gelse na yacaktıli kimi vardı scmaher vardı alonso vardı bu isimlerin karşısında ezilirdi bu çocuk ayrıca michelini hemıltın testmi etmiş karar mı vermiş
Umutbg Tarih: 09.07.2008 23:14:08
Umutbg 's avatar
Ben yenilmez olacagını düşünmüyorum Schumi gibi bir pilot bile yenildi ama Alonso kesinlikle başarılı olacaktır Ferraride.
utku avcı Tarih: 09.07.2008 22:46:32
utku avcı's avatar
alonso ferrari ye geçerse yenilmez olur
alonso_ Tarih: 09.07.2008 20:37:40
alonso_'s avatar
desenize seneyede kırmızı kırmızı gidicem yarışa. her sene başka renkler giyiniyorum zaten. neyse hayırlısı. alonso kendi için en iyi kararı verir inş. bu arada teoman iskender, madem senin için puan tabelası önemli hatırladığım kadarıyla orda puanlar eşitti. yani senin ezip geçmekten kastın buysa o ayrı tabi. diyecek bişeyim yok bu durumda.
ugur aras Tarih: 09.07.2008 19:23:42
ugur aras's avatar
Bırakın Alonso Gelsin Senna - Prost'u 2. kez izleyelim Bırakın Domine Edelim... böyle bişey her zaman daha ilgi çekici olmustur her ne kadar sonucları bazen kötü olsada.
teoman iskender Tarih: 09.07.2008 18:17:26
teoman iskender's avatar
slm, ben sansizlik vs anlamam arkadas gecen seneki puanlar kim tepedeyse o iyiderim cünki alonso dada lewis de de ayni arac vardi ve cocuk ezdi gecti ha alonso ferariye gelir ve ferari mclarenden daha iyi olur gecerse bisey bravo derim puan tabalesi önemli ha bide iki pilot u karsilastiriken biri caylak biri dünya sampiyonu demekki lewis cok iyi karsilastirdiginiz kisiye bakin kimi alonso ve caylak zaten kendi agzinizla yakalaniyorsunuz kabul edin bu cocuk cok iyi isler cikariyo önünde uzun yillar var sampiyon olur sabredin ...
MagicAlonso Tarih: 09.07.2008 17:48:55
MagicAlonso's avatar
Deniz Gökhan kardeşin dediği de çok doğru bir diğer sorunda lastiklerdi.Zaten mclarenden açıklama gelmişti bu konu hakkında. Aslında mclaren 2006 senesinde hamiltonu montayanın yerine getirecekmiş fakat hamilton michelin lastiklerde çok kötü olduğu için yerine delarosa geçmişti.Zaten eğer michelin ayrılmış olmasaydı renoda büyük ihtimal böyle olmayacaktı.
erdal altundag Tarih: 09.07.2008 17:16:50
erdal altundag's avatar
arkadaslar selam.alonsoya kımıyle yarıstıgı sezon rakıp oldugu ıcın bır antıpatım vardı.kımın yasadıgı her sansızlıkta galıp gelıyor yada ıkıncı oluyordu.sımdı ferrarıye gelır yada gelmez bısey dıyemem ama gelse bıle benım ıcın hıc farketmez.zıra yıne kımın rakıbı olacaktır.ama ne olursa olsun alonso massadan daha ıyı daha hızlı daha ıstıkrarlı ve daha onemlısı kendıne gore dogruları konusmaktan tavız vermıyen delıkanlı bır pılot.kımı f1 i bırakana kadar kımıcıyım....alonso kımı ıkılısı hamılton la ılıskısı gıbı olmaz.cunkı kımı hamılton degıl.kımı ısıne bakan polemıksız bır adam.cıkar yarısır gerısı onun ıcın teferruat.gecen yıl hamı alonso yu gectımı dersenız bana gorede gectı.neden.ılk sezonunda 2 kez dunya samp olmus bır bır takım arkadası ıle aynı puanları aldı.son ıkı yarıstakı hataları olmasa samp bıle olacaktı.sonucta sezona esıt gırdıler.hatta alonso 1.pılot olarak geldı.ama hamıltonun basarıları podyumları hatta lıderlıge yukselmesı esıtlıgı,arkasından hamı nın puan farkını acması mc larenın destegını getırdı bu gayet net gozukuyor.bence takım hamıltonu destekledı bahanesı bahane degıl.bu alonsonun ıyı pılot oldugu gercegını degıstırmez.alonso herzaman ıyı bır pılot olmustur.ferarıye gelırse ve kımıyle esıt olursa ıste o zaman kıyaslama sansımız olacagı ıcın sevınırım hepsı bu
aycan karabekir Tarih: 09.07.2008 16:59:17
aycan karabekir's avatar
alonsoferrariyegelsin.com böyle bi site yapalım belki ferrari yöneticilerinin dikkatini çeker.
vahit başol Tarih: 09.07.2008 16:53:06
vahit başol's avatar
az kaLdı merak etemyım arKdaslar.ama bır bıLdıgım var seneye aLonso renoda oLmayacak seneye buyuk bır ıhtımaL.aLonsoya beyzdan cok kırmızı yaKısır bencee :)) ınSaLLah aLonsoyu ferrarıDe goruruz
Gökhan EROĞLU Tarih: 09.07.2008 16:49:16
Gökhan EROĞLU's avatar
alonso BMW ye gider massa nın yerine de kubica yada vettel gelebilir

bence en doğrusuda bu olur.
Deniz Gökhan Tarih: 09.07.2008 16:35:27
Deniz Gökhan's avatar
Tüm arkadaşların yazdıklarında doğruluk payı var Alonso-Hamilton rekabeti için.Evet tartışmasız Hamilton çok yetenekli bir pilot,ancak Alonsonun Hamiltonu mağlup edememesinde bence Bridgstone lastiklerine alışamaması etkili oldu.Eğer böyle bir sorun yaşamasaydı Alonso Hamiltonu geçerdi bence.Zaten dikkat ederseniz sezonun ikinci yarısında Bridgestonlara alışan hem Alonso hemde Raikkonen takım arkadaşlarına göre daha çok puan topladılar...
MagicAlonso Tarih: 09.07.2008 16:24:52
MagicAlonso's avatar
Lewis Alonsodan iyimi değilmi yada yendimi yenmedimi tartışması çok saçma arkadaşlar.Olaya hangi açıdan baktığınıza bağlı.Eğer olayı puan tablosuyla değerlendiriyorsanız evet geçmiş fakat 2005te de raikonen en hızlı araca sahip olduğu için renodan hızlıydı genelde fakat dayanıklılıktan ötürü puan tablosunda Alonsoya karşı kaybetti fakat bu 2005 te Rai nin Aracıyla Alonsonun renosundan hızlı olmadığını göstermez.2007 yılında ise Hamilton hem yeteneğinin hem mclaren gibi bir araçta olmasının hemde Alonso gibi bir takım arkadaşının yanında mclaren in desteğini alarak yarışması bu sonucu çıkardı.Fakat unutmayın ki Alonso 2007 nin yarışlarının büyük bir bölümünde (İstanbul ve Brezilya) Yarışları hariç daima hız olarak daha üstündü.Tabi gerek sıralamalarda yaptığı hatalar gerek yaşadığı kaza veya şansızlıklar(fuji ve fransa)gerekse mclaren in bana göre yanlı davranması sonucu aynı puana ulaştılar.yanlız gerçek enlamda f1 i takip eden ve biraz olsun objektif bakmaya çalışan her f1 taraftarı Alonso nun daha hızlı olduğunu görebilir.Alonso nun da dediği gibiartık olmuş bitmiş bişey boşuna tartışmayalım.Ben koyu bir Alonso taraftarı olarak Alonso nun ferrariye geçmesini isterim.Çünkü rekabet eksik olarak devam ediyor.keşke mclarende sorun olmasaydıda ayrılmasaydı.Artık ferrariye geçmesinden oda olmazsa reno nun düzelmesinden başka ümit yok.Umarım isteklerimiz gerçekleşir de Alonso hakettiği gibi Şampiyonluğa oynar tekrardan
Umutbg Tarih: 09.07.2008 16:01:56
Umutbg 's avatar
Açmayın şu ihtimal konusunu kardeşim uzadıkça uzar bende o lanet 2006 beni yıkan suzukada patlayan motordan bahsederim böyle uzar bu konu.
yasin başpınar Tarih: 09.07.2008 15:59:53
yasin başpınar's avatar
aynen cok doğru konusmssn kübra hem ferrari pilot aramıyo ki gelecek sene için arıyosa bile vettel rosberg veya senna daha iyi secenekler olur
kübra erdoğdu Tarih: 09.07.2008 15:56:18
kübra erdoğdu's avatar
ferrariden bi pilot kötü bir yarış geçirmeye görsün, anında ortaya bu spekülasyonlar atılıyor=)ben artık sadece gülüyorum bunlara=) ispanyolların bi ferrariye yalvarmadıkları kaldı fernimizi alın diye:P neyse zaman göstercek herşeyi=)ama bence ferrari gibi bir takımda alonso geldiğinde çok büyük bir taraftar desteğini kaybedeceğinin bilincindedir=)illa bir pilot alınmak isteniyorsa daha makul seçeneklerde var ferrari için=) alonso renada kalsın onlar artık bütünleşti başka takımda rahat edemez (bu benim görüşüm kimse taarruza geçmesin lütfen)=)
pınar başpınar Tarih: 09.07.2008 15:45:38
pınar başpınar's avatar
kardeş ters bişey dediysem özürr
vega_nitro Tarih: 09.07.2008 15:44:46
vega_nitro's avatar
Sadece 2007de 10 tane ihtimal sayabilirim sana.. :D Macaristan'ı katayım mı mesela :D
forzaferrari Tarih: 09.07.2008 15:42:15
forzaferrari's avatar
1- ben lewis alonso'dan daha iyidir falan demedim, demek bana düşmez zaten sadece o yıl lewisin performansının daha iyi olduğunu söyledim evet hala da öyle düşünüyorum bi çaylağa göre fazlasıyla başarılıydı hala da başarılı.
2- kimsenin şampiyonluğuna laf atmadım beleşten falan demedim bir arkadaş ferrarinin stratejisi tutmasa alonsonun 3.şampiyonluğu olcaktı demiş bende ihtimallerden bahsetmenin saçma olduğunu ihtimal sıralarsak 2005te ve 2006 dan çok örnek bulabileceğimizi söyledim.
3-e vet alonso çok iyi bir pilot bunu zaten sayfayı biraz aşağı indirirsen 14.05te benimde dediğimi görebilirsin
aycan karabekir Tarih: 09.07.2008 15:36:46
aycan karabekir's avatar
deniz gökhan arkadaşım. saygılar
pınar başpınar Tarih: 09.07.2008 15:33:43
pınar başpınar's avatar
vega nitro kardeş çok güzel açıklamışsın kardeş saol senin gibi arkadaşlar olmasa tartışma çıkar valla
pınar başpınar Tarih: 09.07.2008 15:30:08
pınar başpınar's avatar
forze ferrarri arkadaş alonso ile lemisi hiç kıyaslama alonso on dan daha iyi bir pilot daha tecrübeli ayrıva kimiyi kimse tutmadı geleydide şampiyon olaydı niye olamdı bırakın bu işleri olmuş bitmiş adam 2 kere ard arda şampiyon olmuşmu olmuş yok kimi şöle oldu böle oldu ona kaldıysan scmagerin 2 kere beleşten şampişyonluğu var bırak bu işleri kardeş adamın hakkıydı ve de oldu ayrıca kininki şanssızlık değil arabanın kalitesi unutmaa RENAULT F1 TEAM
vega_nitro Tarih: 09.07.2008 15:17:46
vega_nitro's avatar
Dediğin şey Alonso'nun şampiyonluk şansını daha uzun tuttuğunu değiştirmiyor forzaferrari arkadaşım... Lewis'in kendi hataları ve çaylaklığı ile şampiyonluğu kaybettiği gerçeğini de. İyi ki İngilterede bu sene hata yapmadı da kalitesini gösterdi buna sevindim McLarenci olarak.
forzaferrari Tarih: 09.07.2008 15:13:10
forzaferrari's avatar
bence olmamış bişeyden konuşmanın gereği yok ne demek ferrarinin stratejisi tutmasa 3 kez şampiyondu ona bakarsan 2005te kimi şanssızlıklar yaşamasa alonso şampiyon değildi, schumi son yarışında sorun yaşamasaydı alonso şampiyon değildi.casusluk olayından dolayı mclarenin puanları silindi 2side şampiyon olamadı bu kadar basit.ama bence sezon içinde lewisin performansnı alonso dan çok daha iyiydi
vahit başol Tarih: 09.07.2008 15:12:51
vahit başol's avatar
haLa aLonso hamıLton kıyasLaması yapıyonuz ya.kardeSım aLonso hamıLtonu yemedı damam.hamıLton alonsuyu yendımı sence?ılk senesı caylak maylak gecın bunLarı ya adam geLdı mcLerın koltuguna oturdu.yetenekte var hızda hamıLtonda onal bırlesınce oda sampıyonluk yarısa gırdı.sız hala alonso hamıltonu yemedı laıf yapıyonuz.aLonsuda hersey mevcut yetenek hız kaLıte akıl kurnazlık,ve bır ozelıde varkı araba gelıstırmede aynı shumı gıbı o ozelllıgı ıste ortaya cıkıyo bence.ben sımdıden soyleyım aLonso ferrarıde.
vega_nitro Tarih: 09.07.2008 15:08:39
vega_nitro's avatar
Her zaman Lewis Alonsoyu geçti önermesine karşı çıkarım. Nereye geçti, kim geçti?

Alonso şampiyonluk şansını 30 tur daha fazla sürdürdü. Lewis daha ilk turda kaybetti o hatayı yapınca şansını... Alonso Ferrari stratejisi tutmasaydı 3. kez şampiyondu.
onur aybars Tarih: 09.07.2008 15:07:07
onur aybars's avatar
"ayşegül kılınçer" kardeşim; diyorsun ki, "sonuçta çaylak daha öğrenmesi gereken çok şey var." Alonso çaylak bir pilota en az 30 puan fark yapmalıydı.

Bana, "Ya işte takım Lewis'i destekledi Alonso'yu köstekledi" diye bir savunma yapmasın hiç kimse. Durumun böyle olmadığını herkes biliyor. Alonso'nun kalitesinden şüphe edenin alnını karışlarım. Ancak "çaylak" Lewis'i yenemediğini unutmayın.
forzaferrari Tarih: 09.07.2008 15:03:06
forzaferrari's avatar
aynen valla montezemelo düşünmüştür herşeyi:P
Caner Arısüt Tarih: 09.07.2008 15:01:08
Caner Arısüt's avatar
"Zamanında FİA ya Ferrari İnternational Assitance diye açılım getiren bazı arkadaşlar(!) şimdi ağızlarının suyu akarak alonsonun ferraride yarışmasını bekliyorlar galiba... İlginç"

Başka yorum yapmaya gerek yok aslında bu yorumun üstüne.Yanlız şu var Alonso Renault'u tekrar eski günlerine döndürmek için kendinde eski gücü bulamıyor galiba.Bu yüzdendir ki hazır hızlı bir araçla yarışmak istemesi.Ama öyle takım takım dolaşmakla olmayacağı kanaatindeyim bende.Ama aklına koyduysa eğer ne yapar eder Ferrari'ye gelir.Eğer Kimi emekli olmazsa Montezemelo Massa'yı harcamaktan hiç çekinmeyecektir.Koskoca Schumi'yi harcayan adamdan beklenir Alonso atağı.
ayşegül kılınçer Tarih: 09.07.2008 14:58:50
ayşegül kılınçer's avatar
ne demek alonso lewis'i yenemedi yaa...
anlayamıyorum lewis'i geçen yıl şampiyon olduda bizimmi haberimiz yok.
o kadar uzun boylu değil tamam yetekli olabilir(size göre) iyi bi sezon geçirmiş olabilir ama sonuçta çaylak daha öğrenmesi gereken çok şey var.o yüzden arkadaşlar lütfen alonso ile lewis'i karşılaştırmayın bile.
yasin başpınar Tarih: 09.07.2008 14:58:33
yasin başpınar's avatar
KERS le birlikte kimin ne olacagı hiç belli diil bence var renault gerçkten büyük bir camia ve kazanan bir araç yapmayı biliyo takımdaki herkes alonso da takımda kalırsa 2009 da en azından birkaç yarış kazanabilecegını ve cok podyum finish görecehıne yürekten inanyrm
forzaferrari Tarih: 09.07.2008 14:48:05
forzaferrari's avatar
peki alonsonun renoda kalması ve renonun gelişip 2005-2006'ya dönmesi ihtimali varmı? renonun gelişimi hakkında ne düşünüyosunuz?
onur aybars Tarih: 09.07.2008 14:44:48
onur aybars's avatar
Alonso ve Ferrari... İkisi hakkında da fazla söze gerek yok. Bir McLaren taraftarı olarak Alonso Ferrari'ye geçsin derim :)
aegschumi Tarih: 09.07.2008 14:43:32
aegschumi 's avatar
çetin abi alonso iyi bir pilot ama mevcut pilotların hepsini de sürklase edebilecek kadar değil bence. Örneğin lewisi yenemedi geçen sene. lewisten daha iyi olsa şampiyon olucaktı ondan çaldığı puanlarla. Bir de alonsonun aklında rekor kırmak varsa bu böyle takım takım gezerek olmaz derim. uzun vadeli planlar ve işbirliği gerekir.
vahit başol Tarih: 09.07.2008 14:42:45
vahit başol's avatar
alonso ferrariye gıdermı bılmem ama gıtmesını ısterım,o kırmızı tulum on acok yakısacak emınım.ve alonso ıle ferrarın hız bırlesınce senın dedıgın gıbı çetin kardes alonso cok rekor kırabılır bence.shumın rekorunu bıle egale edebılır eger gıderse ve ıstıkrar yakalarsa.gercı alonso ıstıkrar olarak baya ıyı.hadı hayırlısı.ferrarı ısterse alonso orda olur
Gökhan EROĞLU Tarih: 09.07.2008 14:39:55
Gökhan EROĞLU's avatar
ron dennis in yapamadığını ferrari yapacak herhalde kimi-alonso beraberliği!!!!!!!!!!!!!!
Deniz Gökhan Tarih: 09.07.2008 14:39:51
Deniz Gökhan's avatar
aycan karabekir arkadaşım ben zaten yazdıklarını asla polemik olarak algılamadım sadece bilmek istedim,evet Alonsonun kendine has bazı sevinçleri Ferrari taraftarlarına itici gelebilecek şekildeydi,ama ben bu sevinçlerin Şumiye karşı yapıldığını sanmıyorum.Ancak aralarındaki bence en eğlenceli olay Şuminin Monacoda pist ortasında durduğunda Alonsonun Mark Webbere eğer Schumachere ceza vermezlerse protesto için yarış startında onun arabasının önüne yatacağım demesiydi.aycan karabekir arkadaşım bilgilendirme için saolasın...
Çetin Küpücü Tarih: 09.07.2008 14:35:59
Çetin Küpücü's avatar
Alonso,iyi bir araç ile piste tüm zamanların rekorlarını kırabilecek potansiyele sahip olan ilk pilotdur bence.Ancak 2009-2010 sezonlarıda şu an olduğu gibi sürerse Alonso,Baricello,Coulthard yada Fisicella gibi bir kariyere razı olak zorunda kalacak.Acil olarak hızlı bir araca sahip olmalı.
ogun savaş Tarih: 09.07.2008 14:30:27
ogun savaş's avatar
Ferrariyi çoğu insan aaa ne kadar hızlı araba die tutmuştur ama Mclareni oyle deil bence daha ilk görüşte oldugu gibi gümüş okların cazibesi =)
vega_nitro Tarih: 09.07.2008 14:22:47
vega_nitro's avatar
Şimdi neden gıcık kapıyon dersiniz...

Schumacherden falan kaynaklanmıyor. Küçüklükten ve ilk gördüğüm F1 arabasının McLaren olmasından ve aşırı McLaren sevgisinden...
vega_nitro Tarih: 09.07.2008 14:21:00
vega_nitro's avatar
Ferrariden gıcık kaptığım doğrudur pek sevmem. Alonso Ferrari'ye gitse de gıcığım gitmez. Ama Alonso'nun boş gezmesine katlanam, Ferrariye gitmesine katlanırım.

İkinci olay. Alonso isterse Ferraride 3 kere daha şampiyon olsun ben Ferrariyi tutmam :) Her zaman McLaren...
ogun savaş Tarih: 09.07.2008 14:11:20
ogun savaş's avatar
Umarım gider orda yapıcaklarını çok merak ediorm bi f1 sever olarak
McLaren-Mercedes Tarih: 09.07.2008 14:09:40
McLaren-Mercedes 's avatar
Bazı Alonsocular şimdiden Ferrariyi kabullenmişler ilginç :DZamanında sayıp sövüyordunuz bu takıma(Bazılarınız) :)
vega_nitro Tarih: 09.07.2008 14:09:29
vega_nitro's avatar
Alonso'nun yani tuttuğum pilotun Ferrariye gitmesine sıcak bakanlardanım. Önemli olan rekabetçi bir arabada yarışması benim için.

Alonso Ferrari ikilisi değişik bir ikili olacak buna eminim.
yasin başpınar Tarih: 09.07.2008 14:05:15
yasin başpınar's avatar
valla ben alonsoyu feerraride görmek istemem acıkca alonso ve renault taraftarı olarak onun işi daha kötü araçla şampiyon olmak ztn büyüklüğüde ordan geliyo renault ve alonso 3.şampiyonluk umarım reno ona dam gibi bir araç verrirde tüm burnu ahvadalara iyi bir ders olur alonso bunun için yaratılmış ama iş reno muhendsilerine dusuyo
forzaferrari Tarih: 09.07.2008 14:05:02
forzaferrari's avatar
zaten massa'nın 2010'a kadar anlaşması yokmu? hoş; jean todt un oğlu massanın menejeriydi, jean todt da ayrıldı ferrariden.ben şahsen alonsodan nefret etmeme rağmen f1 deki en iyilerinden hatta belki en iyisi oldğunu düşünüyorum ben bir ferrari taraftarı olarak alonsoyu ferrari'de görmek isterim ancak massa&kimi iklisinin ayrılmasını hiç istemiyorum.ama monzada açıklancaksa vardır bişeyler bknz:monza2006
vahit başol Tarih: 09.07.2008 13:58:04
vahit başol's avatar
o lafını ben ustume alınmıyom shmu nıklı arakdas.be alonso taraftarıyım ve onu en ıyı arabada gormek ıstıyom artık.gecsın ferrarıye orda bıtırsın bence.eger alonso gecerse ferrarıye bence mutıs bır ıkılı olurlar yad aben oyle sanıyom
aegschumi Tarih: 09.07.2008 13:55:31
aegschumi 's avatar
Zamanında FİA ya Ferrari İnternational Assitance diye açılım getiren bazı arkadaşlar(!) şimdi ağızlarının suyu akarak alonsonun ferraride yarışmasını bekliyorlar galiba... İlginç
aycan karabekir Tarih: 09.07.2008 13:45:32
aycan karabekir's avatar
Deniz gökhan kardeş alonsonun kazandığı yarışlar sonunda yada şöyle söyliyim shumiyi geçtiği yarışlarda yarış sonrasında yaptığı zafer hareketleri yüzünden şahsen ben rahatsız oluyodum. sanırım benim gibi birçok ferrari taraftarı böyle düşünüyordur. ama alonsonun yeteneğide ortada kesinlikle alonsoya karşı değilim akisine onu artık ferraride görmek istiyourm. Deniz gökhan kardeş amacım polimik yaratmak değil ha aman yalnış anlaşımlasın..saygılar
yasin başpınar Tarih: 09.07.2008 13:13:25
yasin başpınar's avatar
takımın saece akıllı tecrübeli bir patrona ihtiyacı var todt göreve:D:D brawn ve todttan sora dominicalli olmadı bnce daha tecrübeli biri lazım
Bülent Şahin Tarih: 09.07.2008 13:05:19
Bülent Şahin's avatar
Takımın bir öndere ihtiyacı var. Bu nedenle Kimi'nin yerine Alonso opsiyonu düşünülebilir. Çünkü Kimi'de takımı sürükleyen bir hava yok şu anda.. Puanlara bakarsanız herşey çok net ortada. Şansızlık faktörünü ortaya sürecek arkadaşlara da şunu demek istiyorum. O faktör herkesin başında var.
Umutbg Tarih: 09.07.2008 13:01:43
Umutbg 's avatar
O zaman Rai yolcu.Düşününce akla başka bir yol gelmiyor emekli olmaya karar vermiş olabilir Kimi bu sagı solu belli olmaz.
yasin başpınar Tarih: 09.07.2008 12:57:30
yasin başpınar's avatar
rai-alonso nede gzl anlasırlar emın olun daha bu yaz rainin eski kız arakdası alonsoya rainin gıcık oldugunu sokakta gördüğü alonso posterlerını yırttığını söylemişti ikisi cok kötü bir ikili olur bundan cok emınım